jag borde bli journalist

Btw, läste på aftonbladet.se att världens fetaste man är död. Och så är texten såhär "Vägde 448 kilo - dog av hjärtsvikt"
Men ååhhhh faaaaan, jag trodde att han dog när han ramlade i trappan eller något. Hallå det fattar man väl.
Sånt kan också störa mig.

Fan va jag låter neg idag då... men det är jag inte. Jag är glad. Och nu ska jag cykla till hemköp och handla ägg. Frukostdax och om typ 1,5 timme börjar Al Bundy!

Jo och en annan glad nyhet också. Och tänk er då att jag berättar den som värsta lilla blyga 14åringen. (Bara för att det ska låta sött eller något. Eller jag vet inte, tänk er det som ni vill, det viktiga är ju faktiskt att jag berättar det)
Den absolut snyggaste killen som går i min klass pratade jättemycket med mig igår!!!!
Han är alltså riktigtriktigtriktigt snygg.

Nu vet ni det. Fan va glada ni blev för min skull. I feel with you, guys. Liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0