klumpiga jag

Hallå i tomteskogen!
Då var det en ny vecka, och helgen flög iväg snabbt, som vanligt.
En trevlig helg =)
Just nu sitter jag på skolan, har haft biologi lektion, där vi mest skulle ha sammanställning ang inför provet imorgon. Jäkla mycket på det alltså... så idag ska jag endast gräva ner huvudet i boken och läsa tills ögonen går i kors.
Ja, jo jag ska köra bil också... det är väl dagens höjdpunkt idag iallafall.... =)

Ja jo jag lyckades skada mig i helgen. Har värsta VM i stort blåmärke på min haka. Ja, det är verkligen endast bevis på hur klumpig jag är, snacka om att inte ha koll på sin kropp. Nåja, det gör riktigt ont så jag tycker väl mest synd om mig själv.

På fredag är det en viiiiiktig dag, mycket viktig, ojojojo....

Nåja... ska hoppa på cykeln och bege mig till soffan i lägenheten och bara råplugga maximalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0