med livsluft, och jag ler

Jag älskar att vara hemma. I mitt hem, sova i min säng. Trivs som fisken i vattnet, mitt egna hem.
Idag drog jag ut till stan, träffade J och sen följde han och Jonas med hit och nu har jag skickat in en skoluppgift och Jonas gick nyligen, J ligger och vilar i soffan och jag är bara glad att vara hemma vid min egna data, min musik, i min lägenhet.

Inom några dagar kommer Fredde hem, min brorsa. Vi ska pyssla om honom, och jag är bara glad att han kommer hem med tanke på situationen nu. Plus att jag givietvis saknat min bror!!! Tråkigt när ens syskon bor typ 300 mil ifrån en.

Annars är livet riktigt bra nu, faktiskt.

Jag är glad, mår bra, har lite ny livsluft och jag ler och skrattar med äkta leende.

And I fucking love it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0