så jävla softikerad - entreprenörskap

Jag lider verkligen av stressyndrom eller något. Eller egentligen verkligen inte, men jag har noll tålamod. Det är dock inte det samma alls, men jaja, jag har verkligen noll tålamod, och detta skapar ofta problem för mig. Och människor runt om mig, I guess....
Igår släpptes den nya kurskatalogen inför vårterminen, och genast satte jag igång och rita upp schema med de ämnena jag ville läsa (har ju praktiskt taget bara matte kvar egentligen) och kände hur bra jag är som är ute i god tid.
Och tadaaaa... *trumvirvel* dessa ämnen ska jag läsa:
- matte a (bajstråkigt, fy faaaaaan)
- geografi a
- människan socialt och kulturellt (värsta intressant!!)
- entreprenörskap (låter värsta flaschigt alltså, sen ska jag gå runt och bara "jaaa, men jag pluggar ju EEEENNNTTTREEEPRENÖÖÖÖRSKAAAP så jävla softikerad är jag" Hahaha, jag bara längtar, ska nog börja redan nu!!!)
Och nu har jag precis lämnat in min ansökan på expeditionen =)

Vaknade i soffan vid 5.. of course... men då förflyttade jag mig till sängen och var jättepigg så det var bara att börja smsterror, och efter ett tag var det inte roligt länge så då gick jag upp och pluggade spanska och kollade på vakna med the voice.
Har nyss skrivit provet, känns som det gick bra men som vanligt känns tiden jävligt knapp.
Och nu har man sånt där "åh nu längtar jag jättemycket tills vi får tillbaka provet"-rus i kroppen.

Shiiiittt... jag låter verkligen som värsta pluggisen.... hihih... men det är viktigt med utbildning.... Stay in school, kids!!!

Undrar om jag ska åka till Hässleholm idag? Förmodligen.

Igår gjorde jag en sjukt god mat... typ gröna ärtor kokta med massa morötter och så sån där blå bands skagen-sås... dock ingen ketchup på det. Men smarrigt.

Nääää, nu ska jag läsa bloggar så jag sviker min egen för en stund iaf. Tjiiiing!! Nu börjar helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0