sex and the city dvdn snart ute =)

Då var det torsdag igen, herregud vad dagarna går.. och veckorna... Idag på spanskan började vi snacka om julen.. och sanningen är ju att det inte alls är långt dit!
Men det är lugnt, jag tycker absolut om julen, den är mysig. Men precis som förra året och året innan, så vill jag inte fira julafton. Jag tycker den dagen och allt med den blir så trååååkigt. Alltså gillar jag alla andra dagar, och att fira lite sådär litegrann, men inte just julafton.
Förra året firade jag väl hos pappa? Det var först julen, som jag firat julafton med honom, annars är traditionen alltid att vi firar hemma hos mormor och morfar, i tyringe. Eller ja, två jular har det firats hos min moster.
Men ja, nej jag är inget big fan of julafton längre.

Och julklappar? Njaa.. har fått erkänna inför mig själv, att det faktiskt stämmer.. när man blir äldre så är det faktiskt roligare att ge julklappar än att få... eller nja, visst det är roligt att få, men det är liksom inte något speciellt jag behöver, faktiskt... Guuuud va jag låter vuxen.
Nej nu snarare vill jag tänka ut roliga och bra julklappar till min familj och vänner =)

Detta är dock saker som jag typ just nu vill ha:
- sex and the city dvdn
- james tyler skiva, greatest hits
- en sköldpadda
- extensions

Jaa... ganska whatever att skriva det...

Ikväll typ måste jag åka till Hässleholm.
Jag är faktiskt inte sugen på det, men jag måste hem och fan, ta den tvätttiden jag har, har verkligen en hel korg som tråkar mig varje gång jag kommer hem, så jag måste ta itu med den nu.
Och så ska jag till tandläkaren imorgon.
Men jag måste logiskt sätt mera stanna i halmstad... måste plugga inför det stora biologi provet på tisdag.
På något sätt hinns det aldrig riktigt med att plugga när jag är hemma..., man ska ut och festa, folk kommer hem och knackar på ens dörr och genast är det mycket mera intressantare att sitta och tragga än att plugga...

På tal om prov!!! Jag fick VG på mitt spanska prov =) =) =)

Näää... nu ska jag hoppa på cyklen och ge mig iväg till hemköp och köpa kiwi. Och sen blir det raka vägen till lägenheten och inta soffan med den här familjen :
 Dom är b ä s t ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0