borg vinner poäng, han ska få en fet kram av mig (M) (M) (M)

Jag tänker börja med att påpeka detta, och att jag dock haft svårt med denna man, MEHN! - (låter som tony irwingdarlingen) - att Borg steppade ut med denna vårbudgeten idag gör fan att han ska få en riktig kram av mig. Visst, det är politik, och det behöver inte bli så, det kan bli tvärtom, men jag väljer att se positivt på detta. Borg får tummen upp, iallafall från mig.

Idag softade jag ut i solen, träffade två killar från min klass som skulle pimpla löl ute i solen & sen fixade eftermiddagen sig. Gick sen och köpte massa vindruvor (som jag inte ätit på flertal år) och krubbat det en hel del idag, värsta gott. Planerar med Martin inför festen om två helger, kommer bli så nice =) Antagligen blir jag ingen skåning denna kommande helg så ni får helt enkelt sakna mig! Och jag saknar min fina Stridh, jobbigt att vara 10mil ifrån, och jag pallar liksom inte snacka i tele när jag vill umgås med människan.

Shiit, har inte tid att sitta framför laptopen nu... reklamen från Du är vad du äter börjat igen....
Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0