det blev sex in the city, istället för filmen, idag blir det dock filmen

Idag har vi kickat igång med vårat projektarbete i Entreprenörskap, jag är tillsammans med fyra andra tjejer och vi ska fixa en modevisning. Låter kanske fett nördigt, men kan nog bli kul =) De andra i min klass ska bl a göra tipsrunda, en hemsida och sådant. Just nu sitter vi och traggar idéer och vi är igång, och det känns endast roligt!

Får se vad jag ska göra resten av denna dagen, har prov imorgon, men beror på hur pass förberedd jag är, eller om jag ska göra det på måndag istället. Vet inte än, får bege mig till lägenheten och ögna över boken och dess kapitel. Imorgon får vi förresten tillbaka vårat prov , som vi skrev i torsdags!!! Känns faktiskt som det gick braaa!! =)

Nåja. Igår, var jag & mamma ute och crouisade lite grann i staden och hamnade inne på HemmaKväll (Tar än idag emot att inte kalla det för Videomix, som det liksom kallats alltid...) Nåja, och jag köpte dvdn Sex And The City-The Movie!! '
Har endast sett den en gång, just för att jag helt enkelt tyckte att den inte var super, men jag tror att det beror på (skyller på) Stridh, för det var han som hade fixat den till mig den kvällen, och han ville absolut inte se den, så han irrade runt där omkring mig, så jag liksom aldrig riktigt kom in i filmen, handlingen (Han sprang runt där utan tröja&dammsugade, blev tydligen mera intressant...)... Alltså, jag tror att den absolut kan vara megabra, och nu har jag alltså en egen. Bara min!
Och den ska jag nog spendera en del av eftermiddagen idag med att kolla på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0