jävla pluggis, jag som bara viljat sitta ute i solen & dricka kopparbergs idag!

Denna dag har varit som en sån där extra-söndag, det är då banne mig det samma med alla annandagar, men just denna dag har varit låååång och jag vaknade iallafall av ett fint sms halv åtta, så då drog jag mig ur sängen och duschade och slökollade lite tv, sen intog jag pluggandet och 30sidor senare och fullt med fakta och frågor till är jag nu lagom slö i skallebanken. Har fan inte varit ute ens idag.
 Sitter och kollar på My Name Is Earl , fan va jag älskar denna serie! =)

Jo och så har jag ätit skaldjurspaj idag också, fast jag värmde denna bit från frysen i micron och eftersom den ska ätas kall så var den inte alls lika god idag som igår... 2 bad 4 me! Ja, fan idag känns som jag ätit massa... är dösvullen... dumt dumt =( Nåja, jag kollade på Miami Ink och såg värsta coola tatueringen ^^

Lite tänktext;


Nu är det åter flugornas tid på året.
En sak har jag funderat över. En sak har jag grubblat länge på. Och det är: Tänk om flugorna flockas kring människorna för att de har något att säga oss.
Tänk om deras surrande egentligen är ett budskap, ja, tänk om det är de som vet svaren på alla livets frågor och försöker förmedla dem till oss, och att det är därför de så gärna surrar alldeles vid våra öron - för att kunna surra riktigt högt och tydligt.
Så viktigt deras budskap måste vara eftersom de outröttligt närmar sig oss på nytt och på nytt trots att vi slår efter dem och dödar dem.
Jag tror att vad flugorna surrar alldeles innan vi slår dem till döds är "Memento mori" - "minns att också du ska dö!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0