SRF suget, jag måste dit, fattar ni?

Skrev provet idag, och inte för att skryta, men fan alltså det kändes döbra! Jag är sån pluggnörd sometimes, älskar denna pirriga känslan innan man skriver ett prov, och antingen går man därifrån med pirr eller skallebanks-ångest, och idag (och oftast, tack och lov) är det det förstnämnda, alltså det kändes som det gick väldans bra =) Svarade på allt utom en fråga (Hade noll koll på denna alltså, pinsamt värre. Något jag borde veta väldans mycket om, handlade om nerver&allt som vi snackat om liksom sen evigheter)
Efter provet stod jag & traggade med lite folk och kände mig nöjd&social.
Skulle ha fixat detta med budgeten till idag men ja, nu är det som det är.... :(

Faaaaaaaaaaaaaaan , sug om jag inte kommer till sweden rock *gråter krokodiltårar* det löser sig nog, men faaaaan vilket sug jag har dit. Bjud mig, vem som helst. snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0