varför missar jag allt?

JAHA!!! åter igen ett jordskarv i skåneland & stolt skåne som jag är så valde jag att plugga några år i halmstad istället.. NOLL LOGIK!! därför missade jag både förra jordskalvet och detta http://www.metro.se/se/article/tt/2009/04/16/jordskalv/ dont get me wrong, jag vill inte vara med om extrema väderskillnader&grejs MEHN (låter som tony irwing... igen) - något kan jag väl få vara med om? känna liiiiite? Som sagt inte överdrivit typ tornados&sådant, men jag är faktiskt rätt intresserad av geologi oxå... dooh.
nåja, nu får det snart bli en snabb sväng till staden , har dock fett ont i min mage. den är liksom gravidstor. och det ska den inte vara. Än, iallafall..

Jo jag älskar ju Bon Jovi och var värsta nörden på dom för några år sen, och lyssna&se deras tolkning på Hallelulja; (jag älskar jon, han är så snygg&bra) http://www.youtube.com/watch?v=ZMRPfCRV2xI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0