ytterligare en intensiv helg

Hallå i rutan.
Ja jag lever och är en dålig bloggerska....! Men, helgen har varit toppen. Kom till Skåneland i torsdags kväll & sen va det dax för fredag och den spenderades mest uppe hos Lalle, med Martin, Elias och J och en väldans trevlig helg. Mycket härligt tragg, go alkohol & gott väder & allmänt jävligt trevligt.
Kom upp till Halmstad idag, väckte Todde och Martin runt 6 tiden imorse. Med tåget kl 7, slöa i soffan en stund, duscha, ut o träffa Affe ("Halmstad-affe") & sitta & tragga och sen lektion och väldigt mycket snack ang genetik , och intressant , som det brukar vara, jag skapar disskussioner (som sagt, jag har fan aldrig haft en aning hur det ordet stavas) och jag& samma gäng som vanligt hamnar i stora dialoger.... Men det är ju så jävla intressant och nyfiket!!!

Slöar på datan i skolan nu, hade ingen penna med mig idag tydligen, så lånade en penna av en tjej, och sen hade den gått sönder, så jag hade väldans mycket bläck i ansiktet (Hej mitt namn är Linn, jag är en klant) så jag har nyligen torkat bort detta & börjar fundera på "Hur fan mycket pillar jag egentligen i mitt ansikte?"

Idag ska jag köpa god brocolli =) Och i helgen käkade jag goda kräftor =)
Men att blanda det med vin+öl blev fett mycket diarré, helt enkelt.
Nåja, det är ju inte ni intresserade av att höra ändå så....

Softar med Pink Floyd på datan nu. Thank you god 4 youtube alltså!!

Och på ett sätt känns allt så jävla bra och roligt just nu, men jag hatar att jag gjorde Stridh besviken i helgen. Jag har ångest som fan, jag skulle ju aldrig såra honom medvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0