jobb

Igår flrmiddag ringde de från Liseberg =) de ville testa mig på jobbet i sminket, alltså ansiktmålningar på barn, och nu på fredag ska jag upp till göteborg igen och jag och en annan kille ska provsminka varnadra, och så de ska se hur vi jobbar och hur vi målar. jag var noga med att berätta för kvinnan att i min make up store utbildning, var det ju skönhetssminkningar vi gjorde, och det förstod hon väl, att jag alltså inte sysslat med barnsmink förr, men jag ska ge det en chans, och så satans svårt kan det inte vara att sminka någon kanin, katt eller spiderman.
men om nu förmodan de inte skulle tycka jag passade där, så har jag fortfarande en chans på jobb där, bara inom ett annat område, för de sa att de tyckte jag var trevlig och skulle nog passa in i som lisebergare =)

 Kanske inte så supersvårt att måla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0