Mia o Klara.. söndagssysselsättning

Söndag, och ofta händer det väl inte så väldans mycket på de dagarna. Jo, idag är jag btw väldigt avis på min pappa, som är iväg och ser AC/DC. (Tror han måste heeeelt ha glömt att packa ner mig i väskan...) Nåja, idag gick vi upp runt 9 tiden, fixa frukost, slökollade på "LA Ink" och bagav oss sen på en långpromenad ut i det dock jättetråkiga slaskiga vädret, men any way, jag behövde friskluft i lungorna och piggna till för att orka plugga hela långa dagen.
Det är väl mest det jag gjort idag, ja vi fixade lite middag innan och sen nu i eftermiddag har mamma och jag legat i varsin soffa och kollat på dvdn med Mia och Klara.
Jag totalt knäcker mig av garv åt dom. Finns det något bättre liksom?
Och ikväll är det ju den nya säsongen så det blir fastklistrad vid tvn då också.

Btw, såg Melodifestivalen igår. Attans vilken bra låt B.W.O hade! Men va fan, dessa jävla småpojkarna EMD... hallå, åk hem, och va fan va det för låt?? Kallar ni ens det för musik? Jag tyckte de var sjukt pinsamma att titta på. Och hon Molly, 16åringen som gick vidare till final, var också superduktig, lätt värt det. Resten var bara pinsamt. Riktigt pinsamt.
Men jag kan inget annat än att faktiskt gilla Mede... hon får mig lätt till skratt.
Men klart inte lika mycket som dessa brudarna;



Vilken av alla karaktärer tror ni jag gillar bäst? Den HELSKÖNA bruttan Tabita ofcourse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0