Rätt vinnare, of course

Vilken soft dag... visst, det var en tidig morgon... klockan 8... men jag gick upp, gjorde mig i ordning, kollade lite tv, begav mig sen till skolan, hade entreprenörskap och en intressant lektion, nu har jag mest suttit och skickat in lite ansökningar till olika jobb, och även om man vet att det är många om jobben (speciellt de roliga...) så är det rätt kul att söka jobb ändå =)
Ska upp till Göteborg igen, den 13 mars. Till Liseberg ang ett annat jobb hos dom. Men jag vill ändå försäkra min sommarekonomi, med att jag ska ha ett jobb i sommar.

Resten av denna dagen ska jag nog mest ut och promenera lite i härliga solen, och senare plugga en del, känner mig glad och positiv idag... Nåja, brukar jag väl, men inte alltid... Nu kan det dock handla om att jag har vårkänslor (eller för att det går en sjuuuukt snygg kille i min klass... EYECANDY!!!)

Och helt lovely att Heath Ledger vann Oscarpris! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0