tvbögen linn

Snack om sölig onsdag igår. Ingen lektion, eftersom vi var halvklass och skulle labba. Så dagen var riiiiktig lat, jag spenderade mest dagen i soffan, kollade tvserier och filmer, såg en riktigt bra film på Tv4 Film.
När jag väl skulle krypa till kojs, så började jag läsa en ny bok "Snälla mamma sluta dricka" , en bok om alkohlism. Hittade boken för 29kr inne på Hemköp.
Oftast läser jag ju "riktiga" böcker, alltså med en sann berättelse. Och då spelar det inte så mycket roll, om just vad det handlar om, det är ändå ofta historier som berör en väldigt. Och denna verkar vara bra.

Idag var det en tidig morgon, men från nu är det iallafall helg för min del =)
Jag sitter i lägenheten och lyssnar på glad musik, och ska snart bege mig till stan. Betala hyran, och även bort till Tattoo Andy´s. Imorgon klockan 11 är det dags!!!
Faaaaan va jag läääängtar.

Jag är så galet glad att Melrose Place visas igen. Den serien är fan bäst. Helt seriöst, alltså.
Men idag finns även annat jag ska titta på;

18:00 - 18:25 Svt 2=

Andra världskrigets avgörande uppdrag.

20:00 - 21:00 Tv3=

Du är vad du äter.

16:00 - 17:00 Animal Planet=

Planet Earth


22:50 - 00:50 Tv400=

Big brother



Just nu sitter jag dock och lyssnar på glad cindy lauper musik =) fast ska snart bege mig ut. Känns som en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0