långhelg

Det är onsdag, men det har varit en långhelg för min del, kom dock inte med tåget i torsdags för det var något knas med SJ (Ovanligt?) så jag åkte i fredags eftermiddag, och tåget var fullt av glada människor som drack öl och satt och var högljudda och härligt postiva, de var på väg till Köpenhamn.
Så i fredags kväll hamnade jag nere hos Limbo, satt där och drack lite med han, börje och johan, sen begav jag mig upp och somnade så sött i soffan.
Lördags morse kom Stridh upp och vi satt och tragga och umgicks ett tag och sen gick han, och eftermiddagen och kvällen spenderades med Jörgen och hade rätt roligt.
Söndags behövde jag inte åka, för det var ingen lektion just denna måndag och det samma gällde igår, för då skulle vi vara halvklass eftersom det var massa labbrationer.
Och så träffade jag en jävligt nice kille från HBG i söndags.
Så jag kom upp till Halmstad i måndags kväll, och igår spenderade jag mest med att sitta i lägenheten, fördriva tid med att kolla tv och göra några inlämningsuppgifter (trivs bäst med att jobba på med dom, så man ligger en del i förväg)

Och idag har vi som sagt exprimenterat massa med salter&farliga gifter och pangboom och allt. Speciellt jag, är ju så satans snygg i "professor-rock" och brillorna som medföljer...
=)

Nä, nu ska jag bege mig till stan och kolla om Micke är ute och vandrar =)
Ha en trevlig lillördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0