Michael is free?

Lyssnar på Kid Rock. Älskar Picture och Drunk in the morning  och I-tunes listan skvallrar om hur mycket jag tycker om dessa låtar, så ofta spelade. Jag skulle kunna länka er till dom, men check it out yourself.

Sommaren är så härlig, igår bara släppte det, åska&regn och så skön känsla. Kvällen hos Stridh. Imorgon ska jag ta tåget till HBG efter Stridhdarling slutat jobbet & sen ska vi dra över till Helsingör en liten sväng.

-
Jag vet att jag inte skrivit ngt ang Michael Jackson, och jag blev verkligen ledsen & jag ser hans storhet och jag lyssnar mycket på han. Det känns som en storhet i denna värld lämnat oss.
Jag önskar folket förstår hans storhet.
Jag säger som mamma skrev i ett sms till mig ang detta "förhoppningsvis han han äntligen funnit frid i ett annat liv & lycka."
Mamma textil är världens bästa mamma och så är hon ju min =)

Michael 4 ever.

(Helgen spenderades nere hos Hasse & det spelades nästan endast Michael, men undantag för någon U2 låt ibland.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0