picture perfect morning

Superbra musiktips:

Kings of Leon- Only By The Night - den skivan fick jag igår =) Verkligen bra!!!
Och så bruttan med den lovely rösten; Edie Brickell som ni bara måste lyssna på! Nästan allt med henne är bra, men skivan Picture Perfect Morning är verkligen two thumbs up and if I had more thumbs, it would be more thumbs up. =)
Och min absoluta favoritlåt är lätt When The Lights Go Down.
Ohhh, rysningar, mysiga rysningar.

Jo, imorgon fyller Mamma Textil år. Vi ska till Finjasjön framåt eftermiddagen och fira henne. Trevligt!
Och i helgen blir det Halmstad, som jag inte varit sen jag slutade skolan i slutet av Maj... Saknar ju mitt Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0