Thåström rör min känsliga punkt, han kan. I love him. Hans ord når mitt hjärta.

Nytt Hello Kitty smycke i örat, egenfixat, tänk va jag kan.

Thåström är Guden, som vanligt. Hans röst & texter är det som berör mina celler. Jag har alltid varit emot droger & aldrig ens testat, men tänk hur mycket musik&texter kan beröra en. det rör hjärnan, hjärtat.

Knasiga sms, idag. Är jag så jävla underbar? Jag som nedervärderar mig själv i utseende men som fan är den bästa bruden som finns, för jag faller ju bara för drunks&junkies.
Som på knä, kan någon va rädd om mig?
Men oh, sen alla år, och han kommer va rädd om mig, & jag kommer alltid älska honom

Jag har "råkat" bli en såndär brud, sån som söker;, spänning, äkta kärlek, triggande, äkta, ...... och jag ger dig hela mitt hjärta. Men grejen är ju den att jag redan vet vem jag vill leva detta liv tillsammans med. 

Spänning är en grej att leva i ett förhållande med Linn Milefalk Larsson.

det blir mera Thåström, och sen till staden&sen snackis med Mamma Textil.
Jag älskar mina föräldrar, de är allt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0