imorgon är det dax!

Sommaren och ledigheten har verkligen kickat igång, som sagt. Inga måsten, mest lata dagar, party& överdrivit mycket metal, men känns helt okey, för det är ju faktiskt imorgon vi drar till Sweden Rock.
Jag pajade ju min fot, pga påfrestningar och samt min förmåga att hantera ilska... igår var foten helt omöjlig att ens stötta sig på, men idag gör den mest lite ont, och jag tvingar min kropp att inte på något sätt alls strejka för fan nu sitter jag med sweden rock-armbandet i min hand och imorgon ska vi in, och fan va det känns härligt.
Lalle lyssnar på rätt hård metal, så det blir väl mycket sådana band, även om jag gillar metal så är det väl just den extremt hårda metalen som kanske inte riktigt är min grej, men fan inget kan vara fel med denna festival, den är bara så toppen.

Jag mår fint, i livet, men jag behöver ta itu med en sak, lösa, för det jag aldrig vill är att såra någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0