upptagen med att leva.

Min blogg är typ död eller ngt, men det handlar faktiskt bara om att; min data är lagom jättemycket fylld med virus (och Stridhdarling ska hjälpa mig med värsta grymma programmet snart) och sen för att jag haft massa annat att göra än att sitta vid en data.
Intensiva dagar kan jag bara säga... Sommaren är här, folket, glädjen... ledighet, ja, allt.

Midsommar blev bra, det blev några trevliga timmar med Stridh inann vi vart och en drog iväg till lite släktfirande. Jag till Lilltorpet med min släkt och åt gottismat, fan va gott köttbullar, gräslök, gräddfil är... yummi yummi, sill äter jag typ sometimes, men skippa det nu...

Men jag mår bra & verkligen bra. Vi kan ha det så jäkla bra tillsammans och den känslan och med människan man tycker så mycket om; är bara så satans bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0