Siestan

 Idag är det den 28de maj, och skolan är officiellt slut idag, vi hade projektredovisning idag i kursen Entreprenörskap, blev trevligt och roligt, en grupp hade gjort en hel låt och skulle ha gjort musikvideo också ifall tiden fanns till, videon ligger på youtube.... Nyfikna? He he...

Och så fyller ju min brorson 11 år idag!!! Det är stort, shiit, va det så länge sen han föddes?


Stort Grattis till honom! =)

Imorse vaknade jag och slökollade tv, traggade några timmar med Lalle i tele och sen ringde pappa och han hade varit och köpt tredagars biljett till mig till Siestan, snälla pappa, och så ikväll blir det Hässleholm kl 18.39 går tåget och sen hem en sväng och sen messade jag med Emma, hon ville dansa och dricka cider med mig, men hon vill inte ner till Siestan, så vad som händer än ikväll vet jag inte riktigt. Men jag kör hårt på Siestan fredag och lördag iallafall. Hoppas vi alla ses där! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0