block 1 av 4 avklarat...

Idag var sista skoldagen.... ja innan vi beger oss in i köket då förståss, alltså är block 1 av 4 st avklarad !
Idag gjordes det sista provet, och nu väntar 8 spännande veckor i köket =)
Fan va nice!
Dagarna kommer vara lite annorlunda nu, vi börjar runt 11 och håller på till typ 12.30 och sen börjar vi i köket på Jakobskolan kl 14-17.30 månd-tors. Och fredagar är vi lediga.
Lääääängtar riktigt mycket till att hoppa i kockkläderna och stiga in i köket. Fan na roligt det ska bli !

Sitter nu hemma, lyssnar på gwen staffani och dricker mig en drink.
Egentligen var jag mest intresserad av att slöa soffa och kolla film eller så ikväll, men Lalle ville dricka lite vin så det blir väl så ikväll... fast ändå någorlunda lugnt.
Så jag ska väl bege mig ner till Lalle om någon timme eller så, och så kommer Elias också ikväll.

Hoppas ni alla får en fin fredag =)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0