denna gång är det maxat sant

nu är det bara så jäkla sant - nu är jag tillbax för att stanna!!! för nu har jag fått låna sån där superbra sladd av mats så jag kan lägga in alla foton som jag plåtar typ alltid med min mobil istället eftesom mina digitalcams blir fett dissade....

så nu kommer lite bilder från min senaste mobil iaf....



min nya tatuering.... den är typ 3 veckor gammal...

i lördax va vi på fest hos masic & sen lullade vi hemåt framåt eftermiddagen i söndags.... det va en lång väg att gå från ljundala hem... två å en halv timme senare va vi hemma.... =)

men roligt hade vi hela vägen hem!

Jo... och så har jag ju klippt mig & fixat silverblont hår istället...




Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Skitsöt är du som vanligt, hur går det för dig med plugget.. är du klar med gymnasiet än? Inte jag :-P

2009-10-14 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0