får det vara måsbajs till maten?

Begav mig traskandes ner mot jobbet, nice, - det va jag, Kim, Linus, Jaow, Dominica och Linnh. Manfred kom bara dit en stund idag sen drog han.
Hände inte mycket på jobbet, men kul att stå och tragga skit med Linus och Linnh, - like always! Linnh och jag tog oss en "lunch" tillsammans... =)
Linus och jag stod och hade vår darliga diskussion om hur vidare lite man fått ligga denna sommaren, och jag diskuterade om hur Thåström skulle vara att ha sex med. Linus va inte lika entuastisk då...

Sen kom John, Jonas och Tim (hamnfolk jag umgåts med i sommar, lite orginal.. hihi) och drack lite, så stod och tragga med dom ett tag.

Dagens roligaste, - värsta sthlms-bratsen hade beställt mat och satt utomhus, då kom det en jäkla mås och bajsade ner två av deras talrikar med mat de inte hunnit börja äta på än... jag garva ihjäl, men fick ju gå in och göra nya beställningar till dom förståss. Men fullt av måsbajs va det. Ha ha!

Dagens mat: 1 liten friterad spätta, 3 små potatisar, halv tomat och sallad.
Måste ner 5 eller 10 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0