löning

Tjingelingan.
Så skönt det är att typ nästan sova ut.. jag har inte rödsprängda ögon iaf. Vaknade av kossorna som mu:ade utanför och solsken, läste sen darlings sms där det stod att det endast va 6,5 grader ute. Katastrof. Men nu är det iaf typ 13 grader här.
Jag har lirat go musik nu på förmiddagen, är maxat torsk på Robyn, och denna är great; ----> http://www.youtube.com/watch?v=83vhhEQIRy0
Maxat replay!

Nåja, idag ska jag bege mig neråt mot jobbet, runt 12 tiden... Hämta löning, äta muffinsfika med Linnh. Sen åka till Båstad och banken för att sätta in löningen, och handla vino inför festen som förmodligen blir ikväll... Linus är kvar i Halmstad så vi får se vad som händer!
Nästa helg är darling här. Längtar efter en myshöst med massa filmkvällar i soffan och massa kramkalas.

Läste en artikel på aftonbladet om en brutta som trodde det va en "godismage" hon hade och åkte till jobbet, och två timmar senare födde hon en son.. god damnit... kanske därför min mage är så svullen? Nä, jag har ju IBS och all världens alla andra konstiga magsjukdomar... ingen bebis här inte! Verkligen inte innan 30, - det är något som är säkert. Fattar inte varför folk stressar? Jag ska leva mitt rock n roll liv ett bra tag till...

 party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0