nu accepterar jag att den finaste sommaren någonsin är slut, men minnena består

Japp, seriuosly talk now. Sommaren är slut, min sommaridyll här i turisthamnen är död. Idag blåser den helt bort. Jag har haft den underbaraste sommaren med de härligaste människorna som finns. Och det är så jävla sant. Fy fan va jag har skrattat, -man kan inte ha haft bättre arbetsplats än mig denna sommaren. Jag blir nostalgisk och vill krama och aldrig släppa summer of 2110.

Hösten är här, och pga huset nu är sålt så blir sista arbetsdagen för mig den 15de... tråkigt men sant. Då ska jag bge mig hem. Börja packa, och sälja min lägenhet, så iaf någon flyttar in i november... om man räknar. Jag är absolut beredd på det nu, jag har älskat den lägenheten, men också haft den sen jag var 19år och snart i 4,5 år och vill ju bege mig iväg samt behöver jag vara borta från Hässleholm för att må bra som människa.
Jag har cirka 3-4 månader osäkra nu, men får jag jobb där emellan (förhoppningsvis, - jag söker, söker, söker) så löser sig allt. Mina föräldrar kommer hjälpa mig och vi löser allt, och sen om inget annat så är jag tillbaka hit i april för en ny underbar vår och sommar.
Jag vill inte måla fan på väggen, utan vill tro livet löser sig, motgångar kommer vi alla mötas av, right? Bara tråkigt ändå...

Kommer iaf sälja min bostadsrätt och flytta till en hyres, i Ängelholm eller Kristianstad, möjligtvis Halmstad (igen) men lutar mera åt de två förstnämnda.
Livet är ju för fan i full gång - jag vill arbeta, träffa härligt folk, skratta ihjäl och känna kärlek! (att flytta till en ny stad o inreda en ny lägenhet är mysigt det oxå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0