dax att ta sig i kragen

Jo då, nu ska jag försöka igen... ge mig på att lova att jag ska fixa denna bloggen, men fan det funkar ju inte med med liv med knasiga datorer, och juletider, och nyårstider o massa partajer och så..
men nu finns det ingen ursäkt, jag gillar ju faktiskt bloggen, allmänt bloggar så.. och det finns inga ursäkter för jag har ju faktiskt saknat den.
skriva lite kladd, blandat med tankar och lite nice nyheter? Ja jag kommer ju aldrig bli någon som tjänar cash på min blogg.... får väl blir superkändis istället.

Skolan är kickat igång och attans nice, dock massa inlämningsuppgifter på en och samma gång, känns det.
Fixar det, skriver ihop och blandar med åsikter - så gör jag arbete.
Fick skibra betyg nu innan jul och ja det tänker jag yttra och berätta för jantelagen kan bara hysch-hysch:as ner och så får vi faktiskt erkänna när vi är bra, eller bäst.

Det har precis vart helg... myspys blev det, lugn fredag, lördag, söndag. Darling och jag va så väldiga svenssons och bara lagade mat och gluttade film tillsammans och la oss tidigt.  Rätt skönt, men eftersom min kropp inte är van vid äta typ "lagad mat" så känns jag rätt jäst idag, ser typ gravid ut. Men ändå, vi åt tacos i lördax och igår åt jag faktiskt varma mackor med champijonstuvning , JAG som aldrig äter bröd! det är antagligen därför jag ser ut som att vänta femlingar i magen idag. Men gott va det.  Och så har jag ju den härligaste kärleken som finns!

Ikväll pluggas det, vi hade bara en lektion idag.. rätt soft, sen har det pluggats, skrivit arbete, skickat jobbansökan inför sommaren när jag är utbildad kock =)

Nåja, take it easy.... hörs imorrn maybe baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0