partybabe med mystollorna på fosingarna & Afzelius, underbara karl i mina högtalare & väntandes på sin älskade

Tänk angående teorier. Min bror sa för flertal år sedan att han "hade en teori angående hur mycket en människa typ sover på ett liv" och då menade han på att när han va yngra och tonåring och så kunde han lätt sova typ 20 timmar i rad men att han liksom tror nu att han liksom gjort klart på sin "sova-länge"-kvot... detta låter ju faktiskt rimligt samt som det låter lite flummigt.
Men! Då tror jag kanske snarare på att man delar upp sig liv i oavsett under perioder vad man som människa typ behöver ,

Och detta kom jag att tänka på, med tanke på att det verkligen är över 6 månader sen jag ens va ute på puben, eller liknande. Det kanske va något jag gillade som attans varje fredag och lördag innan, då både med han jag var tillsammans med eller utan, - bara gillade utelivet liksom. Men sen tror jag man liksom bara inser och slöar att det är mycket softare att umgås lite få pers hemma och dricka lite, softa lite schysta bekvämma kläder och tragga och asgarva istället för liksom u och va så jävla trevlig hela jävla tiden.

Jag saknar det inte just nu bara, utan trivs faktiskt jävligt bra med ett stabilt förhållande och relativt nyktra helger, men klart som fan att om jag vill ut och festa så lär jag göra det och det säger inte min darling något om för jag skulle aldrig göra något fel eller dumt mot honom. Utan då mest ut för krogkänslan, musiken och vännerna.

Idag är det fredag. Jag har skrivit prov i skolan, gjorde nog universums största felskrivning i en fråga så Ingemar lär väl garva ihjääääl sig... Nåja, sen planerade vi inför dietmatlagningen och sen slutade vi och jag gick till staden. Idag ätit kyckling och ris, gottis. Påminn mig om att köpa ketchup.

Får se vad som händer ikväll, min älskling kommer väl upp efter handbollen och resten av helgen ska endast plugga och skriva klart två arbeten.

Ha en mysig fredag, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0