Deras Mio, Mio.

jaaaaa, bebis är här. Fick sms av Textil iförmiddags, och nu är jag för tredje gången världens bästa faster! Och de åkte fram o tillbaka typ 4 gånger, så set hade blivit akut kejsarsnitt och det blev en liten grabb som ska heta Mio. Hade det vart en tösabit skulle hon heta Ronja så alla fattar att min bror älskar Astrid Lindgren väl...?
Åhhh är så glad för deras skull. Myspys, en galning till i familjen, myspysigt värre.

Jo, så idag slutade jag lite tidigare så hann dra till Båstad o handla goodies.... skulle egentligen inom second hand affären som är grym men ville hellre sitta ute o sola, så blev apoteket och det gröna apoteket. Sen när jag kom tbx träffade jag ett gäng göteborgare nere i hamnen, och drack vin med dom, och traggade och så grillade dom så jag fick käka med dom ocå =) Kom la hem för någon timme sen, så blev fina timmar ikväll. Med solsken och glittrande hav!

Skulle träffat Jacob ikväll, men vi messa fram o tbx innan ikväll o allt blev för sent pga jag hamnade med göteborgarna istället...

Men idag har jag iaf blivit faster igen =) =) =) all lycka till brorsan o Kajsa, såååååå värda det, - love you sweeties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0