dont u want my heart?

Sms fram och tillaka... jag blir knäpp i huvudet. Har fan inte tid med det. Varför i hela helvete värderar han inte mig, är rädd om mig? Han säger att han älskar mig. Fan ta kärlek.
Man borde fan bara knulla och dont give a shit about nothing.
Nej, klart resonera jag inte så, - jag är en känslomänniska och tror mycket på kärlek, tror aldrig man ska vara utan kärlek. Jag behöver mycket kärlek, och gör man då som mig och faller för "fel killar" - som väljer substitut istället för mig så tar hjärtat en hård smäll.

Jag vet jag inte är perfekt, - jag är svår på mitt sätt, ful kropp och mera som är fel med mig, I know, men några guldkort jag då fan i mig. Och då är jag fan underbar. Jag har iaf ett hjärta som verkligen kan älska och som är mån om de som finns där.

Måste ringa min bror, smsade pappa om han kunde fylla på min lur idag. Måste ringa både Fredde och Mange förresten, Fredde kommer kanske hit idag och Mange måste jag ringa pga lördag då min brorson Elias fyller 7 år. Jag trodde han fyllde 6 år. Har jag söpit bort ett år? Ironin i detta är att jag skriver "söpit bort ett år" HAHA!!!

Btw, jag har en hatkärlek till katrin zytomirska.... men hennes blogg får mig att garva så jag ramlar ur sängen. Och nu spelar jag julmusik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hela du är ett guldkort :)

2010-07-23 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0