efter denna sommar är jag en polack

Det blir värre och värre och roligare och roligare med att endast typ jobba och bomed polacker..ha ha , jag har deras mentalitet nu, och den är hård. På jobbet är det sexskämt hela tiden, och alla i sin egna värld, - hemma är det grova skämt och polsk vodka och noll sömn.
Och jag har den bästa sommaren någonsin.
Idag fick jag åter igen höra att jag har en "body like a man" - med tanke på att jag har klumpmage och är väldigt breddaxlad, - detta med mina axlar bryr jag mig inte ett skvatt av - för så är min kropp formad.... men komplex för min mage vet ni som känner mig att jag har, men orkar liksom inte bry mig om det heller.. ha ha !
Idag va det Martin, en snygg polak jag jobbar med som är där ibland som sa komplimangen till mig efter han hade sprutat ner hela mig med vattenslangen och drog av mig min kjol och sen skulle vi gå tillsammans i hamnen och "everybody should think you are my girldfriend".. ha ha, ni fattar att det finns ingen logik alls whatso ever på vad som händer på jobbet...

Och Jens, berättade att han ärligt talat drömt en natt om när jag sjunger. Eftersom jag gör det varje dag på jobbet, och alla sjunger ändå, men tydligen sjunger jag högtst och värst... ha ha, därför sjunger jag ännu högre.

Dagens bästa; Fredde, Kajsa och Mio kom inom restaurangen och jag hann träffa Mio.... lite snabbt, men gud va underbart. Mio är typ 3 veckor och såg så söt ut i hans flummklädsel och sen låg han och snarkade. Jag kela lilla kinden, lite fossingar men eftersom alla tyckte jag luktade fisk så fick det räcka, min bror hann under de två min vi hann träffas säga att jag stank fisk typ 5868 gånger. Tack brorsan, love you too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0