free burden, just me

Satt och funderade på detta med att gifta sig rikt. Kom på att det är grejen för mig. Anna nicole smith-modifierad, jajamänsan. Och så kunde man shoppa hela dagarna, ligga och lata sig, dricka vin och champagne, åka på massa utomlandsresor. Men jag vill inte vara Anna Anka... hon är liksom trög.

På tal om utlandsresor. Vill dra efter sommaren, undrar var jag och Mats ska flytta? Thailand i en hydda och solsken och äta melon och dricka tequila helaaaaa dagarna, och så typ kan jag jobba i någon flummig affär, precis som den jag fick jobb i i grekland, men som jag tackade nej till .. för jag är dum i huvudet ibland.

Förresten har jag grym sångröst, sjunger förvånansvärt på en leeane rimes låt, oh den är gråtig. snyft snyft. Jäkla youtube. I´m as free as a burden!!! bird. Lyyyyynard Skyyyyynard. Älskar mig själv. och så är jag snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0