home 4 some days

Japp det blev en sväng hemma, och som vanligt så försvinner tiden jäkligt snabbt.... Hade en jättetrevlig dag med mina brödrar, deras tjejer och mina brorsöner i onsdags, - sen hoppa på tåget - Hässleholm, - Mats och Peter hinkade vin och löl med mig. Sen sväng till Lalle, drack gottis med han och hans  ex-Maggan. Samma på lördagen, - tills jag på kvällningen begav mig hem för jag hade en drös av barn hemma hos mig. Ida, Chazzi (Mats barn) och min kusin Rasmus (lillebrorsan), och Mats.
Blev mysig förmiddag och vid 12 tiden idag kom pappa och hämtade mig, vi åkte inom Tintin club-restaurangen och käkade oxfilé, klyftpotatis, br, - och ägaren frågade mig om jag skulle vilja ha jobb där. Japp, - så jag skrev mitt nummer och ritade ett hjärta med texten "Linn är bäst". Han fattar ju mig.. så =)
Idag på jobbet hände inget alls. Manfred tyckte vädret va dåligt plus han är lite förkyld så han dök inte upp idag, - jag började 3 men pga inga beställningar pga vädret så stängde vi köket kl 18.
Hann krama Jens goodbye för det va hans sista dag. Vi bytte nummer och ska festa tillsammans en del i Lund snart =)
Lalle kom hit med bussen, japp. Ligger bredvid mig, däckad. Lagom roligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0