musikförslag?

Hallåja i dojan!
Vilken go dag. Kom till jobbet, go stämning.  Käkade, klämde på grabbsen och mådde fint. Fick en cool hatt av min chef, han är bäst. Jag sa "howdy howdy" femhundragånger och tyckte att jag va rolig och lärt mig ännu mera polska. (Jobbar med 4 polacker, bor med 4 andra polacker) och på jobbet snackas endast engelska så jag glömmer svenskan.

Äter ju på mitt jobb, så jäkla gott med skaldjur/fisk. Men lääääängtar ändå efter köttfärssås och spagetti eller typ köttfärslimpa, gräddsås. Min Mask har varit lågbudget, like always och tryckt i sig nudlar idag. Och Lalle har göttat i sig kycklingspets med jordnötssås.
Är fett sugen på en go biff, klyftpotatis, tzatsiki och nice sallad.
Eller en 10kr hamburgare från mcdonalds. Jag och Mask skulle köpa en trailortrash och junkfood och älska varnadra 4ever... like we do =)


Lirar youtube. Kalle Baah. Ensidig, men dansar mys. Min älskling har skickat fina sms idag.... junk in daaaa truuuunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0