need 2 sleep, but not tiered!

Tänkte jag skulle hinna med ett inlägg innan nattningen av min slöa kropp.
Jobbat, helt ok, förutom Kim som är sitt vanliga bitchiga jag... Tröttsamt. Käkat för mycket, nej egentligen inte, men känns uppsväld, men nog pga öl och vodka jag druckit idag. Slutade kl 22, och sen dess suttit hemma med den kåte killen, Ricardo heter han förresten, och Vitas (en av de jag bor med) och tre andra polacker. Deras humor är väldigt grabbig och väldigt polsk.... och de dricker ordentligt, men men.... I can fix it. Kan aldrig dricka deras mängder vodka i deras takt, men någon liten vodkaslurk kan åka ner och någon öl, men blir ändå lugnt, imorgon ska jag upp kl 9 så har kommit upp på rummet nu och tänkte sova snart, skulle mest in och checka datan och hinna lyssna på favoritlåten.

Imorgon blir det förmdligen båstad, eftersom jag slutar vid 16 tiden.

Natti Natti alla sötnosar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0