samma frukostdiet idag, jajamänsan

god morgon gullefjuttar.
Vilken härlig dag det va igår, mums.
Vaknade nyss och trodde jag skulle börja kl 9, men det gäller imorgon, så jag behövde inte få panik idag.... men fick ändå, jag är en sån där nervös jävel ju.

Stinker fisk, det är det enda knasiga med att jobba i en hamnkrog. Jag står inte och rensar fisk eller ngt sådant, men rör ju all sorts fisk när vi fixar det, så då luktar man så kvinnligt så!
Plus jag badade igår.
Vaknar och luktar på mig själv och tror jag haft en trashig hora igår kväll, ha ha. Icke!

Lyssnar Sissel. denna skiva är verkligen allt.
Gud alltså, hur kan man göra så underbar musik?!


Mat; choklad, cola, vin. Frukost, eller som Manfred säger på sin tyskasvenska; "fruuukkååsl" bestämt och korrekt... or something....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0