sissel

det är svårt att förklara hur jäkla mycket denna skivan är för mig. jag lyssnade på denna skiva hela tiden, varje natt (kunde inte sova) under några månader, när min morfar hade gått bort, och han betydde verkligen allt för mig. så denna skiva är verkligen jättemycket för mig. har gråtit så mycket, har lyssnat i sååå många timmar. Men min morfar va bäst och jag saknar han så än idag, han lämnade oss 2002, - tänk att det va så många år sen och ändå känns det som jag precis minns allt med honom.

Sissel.

http://www.youtube.com/watch?v=CJPJ945-bB4&playnext_from=TL&videos=o9EiNQqnt8c&feature=rec-LGOUT-real_rn-1r-25-HM

 väääärldens bästa morfar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0