sova är skönt, kanske jag borde börja med?

Kärleksbekymmer är aldrig roligt, och endast jobbigt, och med alkohol i bilden är det bar fett jobbigt. Är besviken, men vi har talat ut om det idag.

Jobbet gick bra idag, jag va på relativt gott humör och lite snurrig, och alla jag jobbar med är så goa så, härlig chargong i köket. Love it!
Kollade veckans schema också, och imorgon jobbar jag 9-16, och sen har jag två lediga dagar! Känns faktiskt lite härligt ändå, då kan jag bl a träffa mamma texil på torsdag, hon ville åka inom och jag har inte träffat henne något sen jag började här så klart jag saknar min kära textil.

Känner mig lite seg idag,,, ska nog snart sova, blev en hård helg, ha ha. Min chef undrade varför jag hade så många blåmärken... och frågade va är det för galningar i hässleholm? ha ha.  och alla som känner mig vet att jag åtminstonde alltid har något blåmärke eller flera på min kropp. Jag fattar inte hur dom hamnar på mig? Jag är vinglig och slår mig lätt, ha ha jäkla alkohol, - igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0