jävla matblogg eller

Fräst för x-antal år sen... "now it´s -95...".... inte då jag blev frälst.. för då va jag typ en blandning mellan spermie och ägg. Tänk jag hade två bostäder på den tiden. Gliiiiidare, och inte gjorde jag något annat än att ligga i värmen heller! Ha ha! Skojar, jag är 1987underbarperfektaLinnföddden17demaj.

Nåja. Lirar California Love , hi hi och den va mycket för några år sen, jupp. Nog sagt om det. Det är ingen hemlighet att musik berör. tillhör minnen. människor. känslor.


Snackat med min pappsa ikväll, btw. Pratar iof med han varje morgon, men ändå =) Vi kom in på matdiskussion (kN ldrig stava det ordet som ni vet) och han hoppades jag skötte maten på rätt sätt, - frukost, fika, lunch, eftermiddagsfika, middag och gottis på kvällen.
Jag småäter mina grejs på jobbet under hela dagen, men att sätta sig och ner och ta "en middag" finns inte när man jobbar som kock och beställningarna bara rullar.
Mina föräldrar vill ju jag ska ha normalt förhållande till mat, eftersom jag hade anorexi under de åren och bulemi under något/några år, och när jag sen hamnade på Varbergs anorexicenter så tycker de idag att jag ska vara duktig med att tänka på kosten och blir orolig för mig. Jag svarar "Ta en valium", jsg väger som sagt inte runt 40 längre, utan väger (idag) 59,7.. då jag är värsta normal. Men mat är gott, det fattar jag nu när under åren med anorexi jag hade ett tänktesätt Jag dör hellre, än äter, bara jag blir smal . det verkar som en klicha men det va min vardag. fick ångest över ett glas vatten, ett havt äpple. kommer aldrig ha ett frisktförhållande til mat, men jag är kock iaf.

absolut. - free bird. för min bästa som. min Mask som zzzznarkar fööööör och såååå högt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0