Pics of my world, never want 2 go back , wanna stay 4ever

Mitt gamla tonårsförälskewannebe-punk-band försöker hålla i sig, men glutta hur gammal Dexter har blivit?! Check it out; http://www.youtube.com/watch?v=YHw3MscfflY
Jag va dökär i honom, tyckte han va grymt snygg. Det tycker jag inte idagens läge. Men smaken ändras från 14åring till 23åring. Jag gillar ju junkis. Ha ha!

Pappa ringde och väckte mig kvart i åtta.... Nåja, ska dra vid 9 tiden tänkte jag, så tar jag den bussen och sen tillbaka vid 11.50.
Dagens fix it-lista:
- Ta ut pengar till hyran
- Handla vin
- Handla tvättmedel - tvätta när jag kommer hem.

Och så ska jag äta glass. Igår tryckte jag i mig 4 köttbullar, 3 potatisar, cucemole och sen en hamburgare på kvällen + 3 öl, och så har jag gått ner 1,2 kilo. Nog för jag bajsat! Ha ha, mooooget.

Jag tror jag ska äta våffla+glass hos Jacobs vän i Båstad, hon garvar så fort hon ser mig.... I dont wonder why.... Fan vill aldrig att sommaren ska ta slut. Bilder från mitt jobb;



 snygga fisken! den skrämmer mig.

 i denna idyll bor jag =)

 Min härliga chef - Manfred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0