free days, hasta la vista!

Tjingelingan sötisar.
Sooovmorgon, men vaknade då fan ändå vid 08.10. Attans, ville ligga och zzznarka läääänge.
Nåja, idag blir det Båstad och handla drickis och slöa runt, är free 4 2 days. Yummi Yummi.
Så idag ska jag alltså in på två apotek! Först det gröna för uppfriskningar ^^ och sen till det där vanliga apoteket, -jag tror inte på solfaktorsshiiit som man ska kladda ner sig i, - hallå vi bor i Sverige, va har vi liksom på ett år, typ 5 soldagar? Nää, men jag ska iafköpa aftersun-lotion, för det strammar lite in my face.
Nästa helg är det festival i Båstad och tennisveckan kickar igen, lovely. Jag har varit där många somrar med min pappa och kollat på tennis, faktiskt en intressant sport. Men nåja, det ska vara någon annan festival oxå med hiphop koncept på lördagen och reagge på fredagen.... Kapten Röd ska lira! Det va Linus, som jag jobbar med som fråga om jag ville hänga på, - of course, men grejen är att vi jobbar båda två och vet inte när vi slutar... Attans.
Nåja, eller så kanske Mats och min kusin Rasmus kommer hit till helgen. Det är typ halvbokat.

Ska fixa clothes 2day i Båstad, det blir nice. Är relativt fint väder, och tydligen 24 grader så finally är sommaren här.

Måste ha mat btw. Frukostlucnhmiddag-en och samma grej, i Linns värld. Ska jag tugga choklad idag? Är kåt på daimmarabou alltså.

Nyss snackat med my honeypie, som jobbar och sliter... eller just nu inte för nu tragga han med sin fruga =)
Men han hade iaf haft en toppenhelg, även om det gjort hål i plånkan... HA HA !

Dagens låt - Governor Andy- Bonus på kortet. Cheeeeck it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0