in my arms , finally.

Tjingeling!
Vaknade typ kvart i sex. Jättevaken, tur va det för jag trodde jag glömt ställa alarmet... men jag hade ställt det på 06.06... hur jävla devilär jag egentligen? ^^ Ringde min fina älskling o snackade ett tag, - täääänk att imorgon är han här och jag får pussa, kela o allt hur mycket som helst med min kärlek! Fan va jag älskar honom! Och så ringde jag till Mats som har packat en stor Hello Kitty-bag med grejs till mig som Lallelove ska ta med sig imorgon.

Jag är så jävla solbränd att jag till och med funderar på att börja missbruka solarium, för jag är så damned hot när jag är solbränd. Snygg-Linn. Btw, så har jag babylotion på mig för det har Monica (den polska bruttan som jag bor med) lärt mig att då blir man ännu mera solbränd, och denna luktar banan.

Idag är det sommar ordentligt i Torekov, och jag har kjol o linne. Och imorgon kommer min ääääääälskling. Fy fan va jag ska pussa sönder honom. Jag har den finaste pussgurkan som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0