sweet dreams 2 y´all

Lirat massa reggea ikväll... svensk dock. Riktigt bra, och det va ett bra tag sen jag lirade dom, - Kultiration, Kapten Röd, Kalle Baah, ja, go musik alltså. Man blir piggelin och inte tröttis som jag kanske borde fundera på att bli nu när klockan närmar sig 1... men men, imorgon är jag ju ändå ledig =) Funderar på att färga håret, någonstans i mitt bakhuvud hade jag vågat vilja testa någongång att färga det sådär snygg-rött, men det vet jag typ aldrig kommer att hända.... för jag är en chicken och kommer nog fortsätta med blondt tills jag blir vithårig... då ska jag färga det blått, lila eller rosa som alla andra gamla tanter gör när de fyller över 70år. Så coolt, egentligen, - precis som de liksom får någon "tillåtelse" i skallen att freaka loss och slippa vara så jävla pryda. You go rockladies , säger jag bara.

Traggat med Biokillen på msn också, det känns som evigheter sen, iof ringde han kvällen innan vi drog till Swedem Rock och påminde mig om året när han och jag va där och jag kastade sten på en stor mcsnubbe och pekade på Biokillen så han fick springa därifrån.... Nåja. Shit happens.

Nu ska jag lira en sista låt sen blir det bingen & försök till skönhetssömn. Saknar min honeypie! Ska kela sönder honom i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0