back 2 work,

Back on track! Kom till Torekov igår kväll, åkt med min bror och Kajsa, trevlig roadtrip =) Kom till Manfred runt 8 tiden, till herrgården och idag va det dax för jobb, och idag va det relativt lugnt här i hamnen, tråkigt väder= lite folk. Jag har iaf jobbat på att förstå mig på danskan, jobbar med en kille som heter Magnus som skulle provjobba denna helg. Han kommer från Köpenhamn och flyttade till Perstorp av alla ställen.... nåja.

Och nu i kväll har Mansfred fullt på herrgården, det kom ett helt gäng, så nu bor jag i ett annat hus, helt underbart, ser ut som ett rum för gamla kungar eller något. Plus att det ligger endast 10 min från jobbet, så nu slipper Manfred skjutsa mig :D

Har fått fina sms av Lalle idag, han är på Siestan och ringde när Kapten Röd spelade den låten som han tycker passar mig....   den går något i stil med "du är inte trasig, behöver inte fixas...." den heter trasig. Nåja, youtube:a om ni give a shiiiit ^^

Imorrn börjar jag kl 10 och antagligen har vi öppet till 20. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0