bury the lies

Sprang på honom idag. Utanför systemet, ironi. Krama honom, och det blev en kyss också. Saknar han.
Mats och jag va inne en sväng i staden, det va då vi sprang på honom.
Åkte tillbaka till Tyringe, fixade kotletter, vitlökskroketter, och bearnäissås. Gottis. Åt för mycket, maxat jäst i kagen nu - skulle glutta Avatar men blev data och musik istället. Jo och så har jag skrivit ut min biljett så nu är sweden rock 4 real =)

Imorrn kommer Mats söta barn och sen ska vi till Rasmus (min kusin) på kalas för Nelly (Hans syster som fyllt 17 nyss) så det blir toppen =) vi har idag gjort en kaktus till henne. Ni vet, en kruka, ploppgodis och gurka och gelehallon. Maxat moget.

Jo och så har jag fått något skit på min livmoder, någon cellförändring som jag inte orkar bry mig om, men tydligen ska jag det pga det ligger just den och bröstcanser nära mig i släkten. Men , live fast die young-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0