detta med graviditeter

Lyssnar på Kalle Baah. Ovanligt va?
Fan va livet är maxat konstigt, allting är bara huller om buller.
Nyss kollat Katrin Zytimierska (kommer aldrig kunna stava det) bloggen, och där hon lägger upp bilder på hennes bebismage. Herrejösses blir man sååå stor? Aj Aj.... Jag tänkte iaf någon gång, - efter 30 - kunna tänka mig skaffa kids men blir man så enorm och det lär ju göra fett ont, - ah tankeställare det där.

Och Linda Rosing har sina jävla fobier med att bantabantabanta bebiskilon bort, det stör jag mig på i hennes blogg.

Och underbara Kitty har inte skrivit på några dagar, så jag satte mig och mös till Josefin Craafords blogg istället. Man är lite mycket bögbloggnyfiken. Intressant. Undrar om man sitter där när man är typ 100 år och bara "Ah minns ni 2000 talet då alla va rädda för svininfluensan, alla hade facebook (utom jag) och alla skrev bloggar?" ha ha!!

Nåja. Denna helg ska jag jobba. PirriPirri i magen alltså. Men jäkla nice. Fick mig en sån där välkänd-linnångest häromdagen, så mamma och einar fick lugna mig och det kan de så bra. Varför är jag en sån där nojig jävel? Jag blir så trött på mig själv ibland och då orkar jag inte ens med mig själv, men det går liksom inte att gå ifrån sig själv. Fett jobbigt.

Snart fyller jag år =) Och sweden rock biljetten har jag! Lääääääääängtar ihjäääääääl, för det är alltid årets bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0