I put "White Trash" on the map, and proud of it

Petter- Logiskt. Torsk på den låten. Tänktänktänk.

Ja vad hände igår, Mats va en maxad IDIOT igår, - hur fan kan man säga sådana ord? He put "Asshole" on the map, alltså.

Jo och så tvättar jag idag oxå, har jag maxat med tvätt eller är jag värsta housewife:n? Gud vilken bra fruga jag skulle bli. Kom förresten precis på, tvätta igår, - tvätta ett par av Lalles byxor och kallingar, får lägga de i en påse och hänga på dörren idag. Han jobbar på Siestan, - jobbigt väder att jobba i, hoppas vädret blir bättre mot helgen så alla festivalbesökare får en fin festival! http://www.siestafestivalen.se/    själv missar jag Thåström, som jag verkligen inte vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0