dom säger det är logiskt

Jag har aldrig påstått att leva med missbrukare är något lätt, - jag pysslar inte med sådant själv, men de är de jag känner, och det har under åren inte varit en hemlighet. Jag trivs i Torekov mycket pga jobbet men också för att jag umgås där med friska, glada, nyktra människor, som lever utan substitut i kroppen.

Två veckor till sweden  rock. the countdown has just begin...

Btw, igår träffa jag Hardö. Vi var verkligen bästa vänner i en härlig evighet, och sen förstördes den på något vis, och vi gled ifrån varandra, men igår märkte jag hur jag verkligen saknat hans vänskap och hur sjuka i huvudet vi är tillsammans båda två. Grattis till oss. Han är prima , den grabben.

Imorgon får skjuts av min kära pappa till Torekov och ska jobba fredag-söndag. Lyssnar på Stardust just nu och livet är helt ok.

Puss 2 y´all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0