världens bästa jobb

vem har världens bästa jobb? Kanske Linn Milefalk! Blev så exalterad över helgens underbara jobb att jag låg och zznarka till typ 9 imorse. Jösses vem sover så länge? Trivs så attans bra, välkommen till myspysbästa-jobbet!

Jobba i fredax, lördax o söndax och sen kom mamma Textil från Halmstad och hämta mig och vi bruma mot Skåneland, och denna vecka jobbar ju brorsan med sin firma nere här i Skåne oxå och Kajsa ska hänga med =) De ska snaaaaart få bebis , - måste se mage innan bebis tittar ut till världen =)

Btw, Thåström lirar på Siestan. NU på torsdag.  Jag jobbar och drar torsdag eftermiddag o alla vet att jag älskar honom och jag hatar att jag missar honom. Kungen av mitt liv. Alla nätter. Alla fester. Mycket glädje, mycket sorg, alla år. Ångest. Men jag är iväg och jobbar och mitt jobb älskar jag och trivs med så det kommer först. För jobbet är underbart och jag trivs så attans bra! Glädje!
Världens myspysigaste ställe oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0